Marketingový ředitel – manažer
Hlavním a nejdůležitějším úkolem marketingového ředitele je vytvářet a také zodpovídat za marketingovou strategii celé firmy. Jeho aktivity jsou z části z produktového managementu, marketingové komunikace, distribučních kanálů a také zákaznické péče. Může se na nich buď částečně podílet, nebo za ně může kompletně zodpovídat.
V případě tvorby propagace navrhuje rozpočet a také mediální plán (která média se použijí a kdy) celé marketingové komunikace. Jeho úkolem je také monitoring a analýza trhu, trendů a firemní konkurence. V případě potřeby realizuje výzkumy a průzkumy trhu i zákazníků, které následně vyhodnocuje. Je také zodpovědný za PR (public relations – vztahy s veřejností) a celkové vnímání firmy.
Co je potřeba?
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském programu, být flexibilní, zvládat zátěžové situace, mít komunikační, prezentační, vyjednávací a organizační schopnosti