Bankovní poradce
Hlavní úkolem bankovního poradce je zajišťování konzultací s klientem a také poradenství, která se týkají bankovních služeb. Často spolupracuje nejenom s jedním, ale s více bankovními ústavy. Svými znalostmi a dovednostmi napomáhá svým klientům k zajišťování lepších bankovních produktů a služeb. Klienti se na něj mohou také obracet s žádostí o pomoc při vypracování podkladů pro vyřízení bankovních produktů. Bankovní specialista poté vede evidenci svých klientů a bankovních produktů.
Neustále musí sledovat aktuální změny v bankovním sektoru, aby mohl svým klientům podávat relevantní a také aktuální informace. Jeho úkolem je zprostředkovávání uzavírání smluv s klientem nebo také přímé uzavírání těchto smluv o využívání bankovních produktů a služeb.
Co je potřeba?
- Střední vzdělání s maturitní zkouškou, logické myšlení, být flexibilní a samostatný, komunikační dovednosti