Informace o pracovním místě
Jsme společnost s mnohaletou tradicí, která se řadí mezi největší internetové obchody na trhu s dárkovými předměty. Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na vedoucí pozici oddělení Zákaznické podpory. Hledáme fajn člověka s vnitřním nábojem, to je s přirozeným darem „nakažlivé“ pozitivní energie a s nadprůměrnou schopností asertivní, pozitivní a vstřícné komunikace. Pokud máš opravdu upřímný zájem o oblast moderní zákaznické podpory a mezilidské komunikace, tak se nám ozvi! Oceníme Tvůj zápal a nadšení.
Požadujeme
- Na prvním místě pozitivní energii a nadprůměrnou schopnost příjemného vystupování a komunikace. - Upřímný zájem o oblast moderní zákaznické podpory a zápal se v této oblasti rozvíjet a sebevzdělávat. - Člověka s proaktivním přístupem, který chce věci rozvíjet a potřebuje, aby se vize a úkoly dotahovaly a uskutečnily. - Schopnost pracovat koncepčně s našimi klienty, umění obrátit je na naši stranu i v případě negativní zkušenosti, prostě získávat nám body! - Schopnost tvořit tým lidí kolem sebe, pracovat s lidmi, plánovat provoz, vést a organizovat lidi a hodnotit jejich práci. - Schopnost pracovat se systémy zákaznické podpory a mít chuť je rozvíjet. - Schopnost navrhovat pracovní postupy, nastavit je a zajistit jejich fungování včetně kontrol a dodržování. - Ochotu na sobě pracovat a sebevzdělávat se. - Ochotu řešit bezodkladně problémy a zabrat v těžších chvílích.
Nabízíme
- Časově neomezenou spolupráci a zázemí stabilní společnosti - Odměna 22 tis. Kč až 34 tis. Kč hrubého podle schopností a dopředu nastavených cílů a kritérií - Smlouva na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou