Informace o pracovním místě
Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (zástup na služebním místě za státní zaměstnankyni na rodičovské dovolené, v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů) - odměňování v souladu se zákonem o státní službě a nařízením vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, v závislosti na délce dosažené praxe, zařazení v 9. platové třídě – platová tabulka dle přílohy č. 2 nařízení vlády - systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (pět týdnů dovolené, příspěvek zaměstnavatele na stravování, FKSP) - příjemné pracovní prostředí - možnost dalšího osobnostního a profesního rozvoje Náplň práce: - vedení protokolů v řízeních informačního systému katastru nemovitostí; - zpracování návrhů aktualizace údajů souboru popisných informací nemovitostí a souboru geodetických informací katastru nemovitostí - spolupráce při provádění revizí katastru nemovitostí (včetně šetření v terénu) Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, popř. vyšší odborné vzdělání - vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost - dobrý písemný a ústní projev - týmový a iniciativní přístup - znalost práce na PC - praxe v oblasti zeměměřictví a katastru nemovitostí výhodou Termín nástupu: 15. dubna 2024, případně dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou, zástup za nemoc a následně za MD a RD Místo nástupu: Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Pelhřimov, U Stínadel 1316, 39301 Pelhřimov Nabídku se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte v elektronické podobě na adresu: resp. v písemné formě na adresu Mgr. Alena Petrová, Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Pelhřimov, U Stínadel 1316, 39301 Pelhřimov, a to nejpozději do 28.3.2024.