Online marketing, inzerce, SEO
Pracovník online marketingu zajišťuje komplexní marketing, komunikaci a reklamu na internetu. Navrhuje jejich řešení, sleduje průběh a vyhodnocuje jednotlivé části a predikuje vývoj do budoucna.
Pracovník inzerce má na starosti veškerý inzertní materiál, který si může klient zakoupit. Tedy inzertní prostor k pronajmutí, kde inzerent propaguje své produkty nebo služby. Pracovník inzerce tedy řeší s klienty ceny jednotlivých reklamních prostor, hledá nové potenciální inzerenty.
Marketér pracující v oblasti SEO má na starosti optimalizaci pro vyhledávače. Tedy aby konkrétní stránky byly správně zobrazovány v jednotlivých vyhledávačích. Takové zobrazení zvedá návštěvnost i prodeje.
Co je potřeba?
- Středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, mít analytické myšlení, být kreativní a pečlivý, tvůrčí přístup, dobré písemné vyjadřování, prezentační dovednosti