Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme administrativního pracovníka/pracovnici:. Náplní Vaší práce bude: zpracování přijatých objednávek, vystavování faktur, administrativní zajištění chodu kanceláře a výrobní provozovny, zpracovávání podkladů pro kolegy a management společnosti, koordinace požadavků uvnitř společnosti. Požadujeme: znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní bezúhonnost výborné komunikační a organizační schopnosti Výhodou: zkušenosti na obdobné pozici, řidičský průkaz sk.B Nabízíme práci v mladém přátelském kolektivu, ocenění zkušenností a schopnosti učit se nové věci. Možnost profesního růstu do budoucna. Zájemce prosíme o zaslání životopisu na e-mail popř. nás kontaktujte telefonicky na tel. č.. Osobní jednání je možné pouze po předchozí telefonické či písemné domluvě.