Informace o pracovním místě
Co budeš mít na starosti? • vyřizování příchozích hovorů Vodafone zákazníků • řešení individuálních dotazů a požadavků • práci se specializovanými databázemi a internetem • vše Tě naučíme v rámci vstupního školení
Požadujeme
Co budeš pro práci u nás potřebovat? • zájem komunikovat se zákazníky • dobré komunikační schopnosti bez logopedických vad • zodpovědný přístup k práci a novým věcem • základní znalost práce na PC (MS Office)
Nabízíme
Co Ti nabídneme? • fixní měsíční mzdu • nadstandardní bonusový systém (průměrná měsíční provize 7000 Kč) • individuální projektové motivační odměny • finanční odměnu za doporučení kolegy • příležitost pro kariérní rozvoj • stravenky v hodnotě 100 Kč/den • 5 týdnů dovolené • neomezený tarif s 30 GB za 89 Kč • dotace 4.000 Kč na mobilní telefon dle vlastního výběru • Multisport karta s možností využití po celé ČR • firemní akce a večírky • spoustu dalších benefitů • call centrum v Kolíně, 3 minuty od vlakového i autobusového nádraží • možnost spolupráce na HPP i DPČ