Informace o pracovním místě
MĚSTO STARÝ PLZENEC MĚSTSKÝ ÚŘAD STARÝ PLZENEC Tajemník SMETANOVA 932, 332 02 STARÝ PLZENEC Č. j.: 546/2024/MěÚSP Datum: 11.03.2024 Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Vyhlašuji v ý b ě r o v é ř í z e n í na obsazení funkce vedoucí odboru výstavby. Náplň práce: výkon odborných agend na úseku územního a stavebního řízení v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších novel a vedení odboru výstavby v rozsahu své působnosti. Místo výkonu práce: území města Starého Plzence Platová třída odpovídající druhu práce: 10. - 11. (dle dosaženého vzdělání) Předpoklady pro vznik pracovního poměru: (dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávních celků, ve znění pozdějších předpisů) - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR, - dosažení věku 18 let, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb., - ovládání jednacího jazyka, - splnění předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky na uchazeče: - vzdělání a splnění kvalifikačních požadavků dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon - znalost dané problematiky, praxe v oboru, - schopnost samostatné práce, aktivní přístup k řešení problémů, - zkušenosti s vedením kolektivu a praxe ve vedoucí funkci výhodou, - přesnost, pečlivost, spolehlivost a kreativita, - znalost práce na PC - MS Office, - řidičský průkaz skupiny "B" a výhodou praxe ve veřejné správě, Nezbytné náležitosti písemné přihlášky uchazeče: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a vlastnoruční podpis. K přihlášce budou připojeny doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, včetně telefonického a e-mailového kontaktu, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce, - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče - koncepce řízení odboru (v rozsahu jedné stránky A4) - doklad o splnění předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb. (čestné prohlášení a lustrační osvědčení) - netýká se osob narozených po 01.12.1971. Případné podrobnější informace poskytne tajemník městského úřadu Ing. Radek Hroch, telefon:, e-mail: Předpokládaný termín nástupu do funkce: květen 2024 nebo podle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou Písemnou přihlášku s požadovanými doklady lze - zaslat poštou na adresu: Městský úřad Starý Plzenec, Smetanova 932, 332 02 Starý Plzenec, - doručit osobně do podatelen Městského úřadu Starý Plzenec v budovách úřadu na Masarykově náměstí čp.121 nebo ve Smetanově ulici čp. 932 nejpozději do 15. dubna 2024 do 10,00 hod. Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeč nevyzvedne osobně, nebo požádá o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů nebo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit. Uchazeči splňující požadavky budou pozváni k osobnímu pohovoru. Zaměstnanecké výhody: plat dle započitatelné praxe + příplatek za vedení + osobní ohodnocení + zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenky, flexi pass, …).