Informace o pracovním místě
Hledáme Obchodního zástupce – Obchodně-technický/á reprezentanta/ku (Key Account Managera) pro Plzeňský a Karlovarský kraj. Hledáme někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský. Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Kdo má obchodního ducha i technické myšlení. • Zákazníkům z průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat naše produkty a služby. • Čeká tě komunikace se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky. • Neminou tě návštěvy u zákazníků ve svěřeném regionu, udržování a rozvíjení vztahů a spolupráce s nimi. • Budeš svážet průmyslové díly do opravy. • Další tvojí pracovní aktivitou bude zpracování poptávek a nabídek. • Budeš pravidelně komunikovat s kolegy z různých oddělení v sídle firmy v LIBERCI. • Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti. • Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM. • Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky. • Za svěřený Plzeňský a Karlovarský region převezmeš plnou odpovědnost.
Požadujeme
• min. SŠ vzdělání technického zaměření (elektro/automatizace výhodou) • min. 2 roky obchodní praxe • komunikativní AJ - úroveň B2 • aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a ochota často cestovat • aktivně komunikovat a nestydět se navazovat nové kontakty • PC znalost (MS Office) a práce s internetem • organizační zdatnost při práci s informacemi • zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících) • samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní, prostě fajn • ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy Hodit se ti bude i zájem o techniku a orientace na poli průmyslové automatizace, ale podmínkou to není.
Nabízíme
• odpovídající finanční ohodnocení 50 - 80 000,- HM (základní mzda + provize podle obchodních výsledků) • samostatnou a zodpovědnou práci • služební mobilní telefon, notebook a služební auto • maximální podporu při zaškolení - technické zázemí a školení od kolegů techniků i zahraničních dodavatelů • práci na HPP, nástup možný ihned • 22 dní dovolené • stravenkový paušál • benefitní kartu Flexi Pass CARD (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek • příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru• Odpovídající finanční ohodnocení (základní mzda + provize podle obchodních výsledků) • samostatnou a zodpovědnou práci • služební mobilní telefon, notebook a služební auto • maximální podporu při zaškolení - technické zázemí a školení od kolegů techniků i zahraničních dodavatelů • práci na HPP, nástup možný ihned • 22 dní dovolené • stravenkový paušál • benefitní kartu Flexi Pass CARD (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek • příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru