Informace o pracovním místě
Informace o pracovním místě Náplň práce • koordinační činnost svěřené zakázky • administrativní činnost spojená s náborem a koordinací agenturních zaměstnanců • poradenská činnost pro agenturní zaměstnance • služební cesty ke klientovi- výběrová řízení, pravidelné konzultace s klientem, konzultační hodiny • služební cesty- může být se zaměstnanci na lékařské prohlídky a na ubytovny • řešení krizových situací • pravidelná komunikace s klientem i agenturními zaměstnanci • organizace náboru, nástupů, lékařských prohlídek • příprava podkladů pro zpracování personální a mzdové agendy Požadujeme
Požadujeme
Potřebné kompetence • min. SŠ vzdělání • znalost polského jazyka výhodou (dle personálního stavu pobočky) • zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) velkou výhodou • základní znalosti v problematice mzdového účetnictví výhodou • dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu • výborné organizační a komunikační schopnosti • dobré prezentační dovednosti • samostatná a výkonově orientována osobnost • asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních, včetně komunikace s klientem • pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost • časová a prostorová flexibilita podmínkou • ŘP sk. B - aktivní řidič • znalost MS office Nabízíme
Nabízíme
Co nabízíme? • rozvoj osobnostní i v rámci profese (není nutná praxe v personalistice) • práce v přátelském a příjemném prostředí • možnost získat praxi v oblasti personalistiky • rozvoj a využití polského jazyka • zázemí ryze české stabilní společnosti, která je významným hráčem na poli agenturního zaměstnávání • motivační finanční ohodnocení