Informace o pracovním místě
Vaší pracovní náplní bude: Zajišťování, organizace, koordinace a řízení provozu dodejen v atrakčním obvodu Domažlice. Operativní zajišťování odstranění závad a nepravidelností v provozu. Odpovědnost za dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů. Organizace činnosti pracovníků ve směně, odpovědnost za dodržování ukazatelů kvality. Spolupráce s interními i externími klienty. Kontrolní a administrativní činnost, popř. zástup vedoucího oddělení. Odpovědnost za plnění dalších úkolů vyplývajících a přímo souvisejících se sjednaným druhem práce. Váš profil: Znalost poštovního provozu výhodou. Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, předpoklady k vedení týmu. Znalost práce s MS Office - Excel, Word. Aktivní přístup k řešení úkolů, samostatnost, flexibilita a odolnost vůči stresu. Analytické schopnosti, spolehlivost, odpovědnost. Trestní bezúhonnost. SŠ vzdělání. Nabízíme Vám: Jsme sehraný tým – vše potřebné Vás naučíme. Volno si užijete i o 5týdenní dovolené. Máme pro Vás i další benefity (stravenky v hodnotě 90 Kč, ubytování ve firemních rekreačních zařízeních, zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše blízké, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, aj.). Pokud se Vám naše nabídka líbí, vyplňte dotazník a přiložte Váš životopis. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.