Informace o pracovním místě
Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce ve stavebnictví?
Skvělé! Právě hledáme do našeho týmu posilu na pozici Administrativní pracovník/ce.
Výsledkem vaší práce budou správně vedené sklady firmy ve firemní databázi. Pod palcem tak budete mít evidenci stavebního nářadí, spotřebního materiálu a ochranných oděvů. Zároveň budete administrativní podporou pro BOZP a pro středisko doprava. Bát se ale nemusíte, nebudete na to sami. Kancelář budete sdílet s kolegy, kteří jsou vždy ochotni podat pomocnou ruku.
Na této pozici vás bude čekat:
• evidence nakoupeného materiálu a stavebního nářadí ve skladovém systému
• vedení inventur skladu
• vedení dokladů za realizované dodávky materiálu
• administrativní podpora střediska dopravy (budete hlídat platnost technických kontrol, vyřizovat emailovou komunikaci)
• administrativní podpora v rámci BOZP (čekat vás bude komunikace s externím poskytovatelem BOZP)
Požadujeme
• schopnost plánovat a dokončit věci
• výborné komunikační a organizační dovednosti
• výborná znalost práce na PC
• znalost SW QI a systému HILTI výhodou
• ŘP sk. B
Nabízíme
• Zázemí společnosti, která stavařinou žije a neustále hledá prostor ke zlepšení
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Kancelář v blízkosti Olomouce – Pevnost 4, Bystrovany
• Neformální firemní kulturu, kde všichni táhneme za jeden provaz
• Nástupní mzdu 30.000 Kč
• Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu, zaměstnanecké akce a další mezifiremní benefity