Informace o pracovním místě
Charakteristika vykonávané práce: provádění konzultační a poradenské činnosti včetně vydávání stanovisek v oblasti účetnictví a výkaznictví, provádění kontroly zaslaných výkazů do státní pokladny, poskytování metodické pomoci obecním a městským úřadům v oblasti účetnictví místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání SŠ s maturitní zkouškou, VOŠ, VŠ obor vzdělání : ekonomika, veřejná správa výhodou znalosti oboru : zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o dani z příjmů, zákon o krajích, zákon o obcích, praxe ve veřejné správě výhodou, praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou, další požadované dovednosti uživatelská znalost PC (MS Office) samostatnost komunikativnost smysl pro týmovou práci schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Personální útvar Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 4. 2023 do 12:00 hodin. kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Olga Fidrová, MBA telefon:, email: Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve Předpoklady: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk Bezúhonnost Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt). K přihlášce připojte: Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem). Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo. Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde. O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.:, a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.