Informace o pracovním místě
RENGL, s.r.o. je česká společnost působící od roku 2000 v oboru správy a provozování městských plakátovacích ploch. Naším hlavním produktem jsou plakátovací kampaně, tisk a výlep plakátů, které pro naše zákazníky plánujeme a realizujeme s veškerým souvisejícím servisem. Provozujeme vlastní síť více než 5.000 plakátovacích ploch pokrývající 170 měst třech evropských zemí - Česká republika, Polsko a Slovensko. Toto pokrytí neustále dál rozšiřujeme. Jsme jednička na trhu v oboru plakátovacích ploch a plakátovacích kampaní. Pracuje u nás více než 200 lidí. Do našeho týmu hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Administrátor(ka) v personálním oddělení. Budete členem menšího, profesionálního a přátelského týmu, který má na starosti personální, administrativní a mzdovou agendu cca 200 pracovníků společnosti - převážně na částečný úvazek (brigádníků). Budete kontrolovat výkazy práce, připravovat uzávěrky a reporty, podklady pro mzdovou účetní a každodenně komunikovat telefonicky a e-mailem s pracovníky společnosti. Náplní Vaší práce bude: - kontrola a kompletace výkazů práce našich brigádníků - tvorba týdenních a měsíčních reportů, uzávěrky - příprava podkladů pro zpracování mezd pro mzdovou účetní - příprava podkladů pro fakturaci realizovaných zakázek - každodenní komunikace s našimi brigádníky - zejména telefonicky nebo po e-mailu - komunikace se mzdovými účetními a ostatními odděleními v rámci firmy
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru - zkušenosti v oblasti administrativy a komunikace s lidmi - schopnost pracovat samostatně, ale i týmově; každý u nás má na starosti svou oblast, ale zároveň je naše práce propojená a navzájem si pomáháme - smysl pro pečlivou práci, zodpovědnost za svěřenou agendu, schopnost umět si úkoly prioritizovat a dodržovat termíny - komunikativnost osobně, po telefonu i po e-mailu, protože jsme neustále ve spojení s našimi pracovníky, uchazeči o práci a kolegy v rámci firmy - bezvadnou znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook) - jak používat ostatní SW ve firmě Vás naučíme uvítáme alespoň základní znalost angličtiny nebo polštiny, ale není to nutnou podmínkou
Nabízíme
- kvalitní zaškolení a předání fungující agendy - pěkné pracovní prostředí, přátelský, zkušený a profesionální kolektiv - stabilní práci v rostoucí společnosti s významným postavením na trhu v ČR, SK a PL místo pracoviště Liberec - Ruprechtice (dobrá dostupnost MHD, možnost bezplatného parkování) Pokud vás nabídka zaujala, prosím, pošlete nám Váš strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem. Budeme Vás kontaktovat nejpozději do tří pracovních dnů a dohodneme s Vámi další postup. Předpokládaný nástup únor 2023. Těšíme se na Vás! :-)