Informace o pracovním místě

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění,
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností)
- zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami,
- výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.

Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH. Mezi další požadavky patří zejména:
- organizační schopnosti, pečlivost, důslednost,
- schopnost analytického a logického myšlení,
- dobrá znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook),
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
- ŘP skupiny B výhodou.

Přihlášky doručit nejpozději do 7. 5. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Pracoviště: Trutnov, Trutnov
Datum nástupu: 01.07.2024
Mzda: 23 390 - 34 370 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4580635   Vloženo: 13.04.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓