Informace o pracovním místě
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zajišťování agendy daňového řízení a správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - Provádění postupů při správě daní dle daňového řádu. - Vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí. - Práce s informačním systémem pro správu daní. - Výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH. Mezi další požadavky patří zejména: - organizační schopnosti, pečlivost, důslednost, - orientace v daňovém řízení, - schopnost analytického a logického myšlení, - dobrá znalost práce s PC (MS Office - word, excel, outlook), - komunikativnost, flexibilita, - psychická odolnost, - bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, - ŘP skupiny B výhodou, Nabízíme: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky zasílejte do 17. 4.2024 dle postupu uvedeném na stránkách Finanční správy.