Informace o pracovním místě
Jsme firma Amaron a na trhu s použitými stroji se pohybujeme již od roku 2003. Naší hlavní činností je nákup a prodej použitých výrobních strojů. Máme již stovky spokojených klientů po celém světě. Pozici úspěšné firmy si plánujeme udržet i v následujících letech. A k tomu potřebujeme právě odhodlané a pracovité lidi, kteří nám s tímto plánem pomohou. Momentálně doplňujeme náš firemní tým o někoho, kdo by nám pomohl s chodem naší firmy v oblasti back office. S čím nám budeš pomáhat? • S různorodou administrativou, bez které se chod kanceláře neobejde • S komunikací s našimi obchodními partnery, dodavateli a klienty • S vyřizováním emailů
Požadujeme
• Výborná znalost českého jazyka • Dobrá komunikační úroveň angličtiny, znalost němčiny výhodou • Schopnost svižné práce na PC + MS Office (především Word a Excel) • Hlavní je mít chuť učit se novým věcem a posouvat své dovednosti • Brigáda je vhodná především pro studenty VŠ
Nabízíme
• Stabilní brigádu s jedinečnou možností naučit se novým komunikačním dovednostem • Příležitost pro zlepšení jazykových dovedností • Možnost určit si pracovní dobu podle tvých možností • Přátelský kolektiv • kancelář přímo v centru Brna