Informace o pracovním místě
Referent/ka, Brno, Profil firmy: tradiční cestovní kancelář zaměřená na Chorvatsko, která se zabývá organizací zájezdů již 25 let, hledá posilu do svého týmu na pozici referenta/ky.
Požadujeme
Požadujeme Uvítáme: - min. SŠ vzdělání - praxi v administrativě - výhodou - příjemné, aktivní a slušné vystupování - dobrou znalost práce na PC Office - velkou výhodou - pracovitost, spolehlivost, schopnost samostatné práce, týmovost - nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem - organizační schopnosti - práce v rezervačním systému - komunikační schopnosti
Nabízíme
Nabízíme Náplň práce: - emailová a telefonická komunikace s klienty - běžná administrativa - objednávky služeb . Nabízíme: - příjemný a slušný pracovní tým - nástupní mzdu 24 000 Kč, po zapracování 30 000 Kč - pracovní doba v pracovní dny 9:00 - 17:00 - možnost osobního a profesního rozvoje - nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem