Co děláme

Jsme ryze česká telemarketingová společnost a od roku 2000 pomáháme řešit marketingové kampaně našich klientů. Díky dlouhodobě získávaným zkušenostem našeho callcentra zajišťujeme maximální kvalitu a efektivitu služeb.

Základní pilíře našeho úspěchu:

• Moderní technologické zázemí - dva na sobě nezávislé callcenter systémy garantují maximální variabilitu při řešení kampaní. Individuálně řešená CRM aplikace FormiCall, zajistí vždy optimální využití, potřebný reporting a on-line přístup klientů k průběžným výsledkům projektu.Disponujeme 125 plně vybavenými, operátorskými stanovišti v nonstop režimu.

• Naši lidé – víme, že pozitivně naladění a motivovaní zaměstnanci přinášejí potřebné výsledky jak našim klientům, tak i sami sobě. Naši lidé průběžně procházejí sofistikovaným cyklem školení a hodnocení. Vytváříme zaměstnancům kvalitní pracovní prostředí i podmínky pro náročnou práci.

• Naše strategie – nepostupujeme podle zaběhnutých šablon, ke každému projektu přistupujeme individuálně. Využíváme dlouholeté zkušenosti z oboru a díky tomu šetříme čas a prostředky. Pro našeho klienta jsme aktivní partner a soustředíme se na podporu jeho obchodního úspěchu.

• Naše hodnoty:
Spolupráce - klíčová hodnota naší společnosti.
Partnerství - vyznáváme vzájemné aktivní partnerství.
Zodpovědnost - jsme odpovědni za kvalitu provedené práce.

Příběhy:

Rozhovor s našimi zaměstnanci

„Upřímně nevím, v jakém jiném zaměstnání je možnost volby směn, fixní mzda a neomezené provize."

Proč pracovat u nás?

  zajímavá, zodpovědná a samostatná práce, odměny i 40.000 Kč měsíčně

  prestižní projekty, perspektiva stabilního zaměstnání či brigády

  propracovaný vzdělávací systém, příjemné pracovní prostředí na Praze 7 aj.

FORMICA Group, s.r.o.

Business center Rosmarin, Formica Group, Dělnická 12
Praha 7, 170 00
IČO: 26155231
http://www.formicagroup.cz//

logo firmy: FORMICA Group, s.r.o.