Informace o pracovním místě
Vaší pracovní náplní bude správa a kontrola kvality poskytovaných služeb v rámci bezpečnosti. - Řízení svěřené zakázky ve Zlíně - Nábor nových zaměstnanců a jejich zařazení do pracovního procesu, včetně provádění pohovorů a výběru vhodných kandidátů - Organizace a provádění školení nových zaměstnanců zařazených do služby, zajištění, aby byli plně připraveni na své povinnosti a úkoly - Kontrola výkonu bezpečnostních služeb - Příprava podkladů pro mzdy a fakturaci Pohovory budou probíhat na pobočce v Brně. Pokud se domníváte, že jste vhodným kandidátem pro tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na spolupráci s vámi!
Požadujeme
- SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou - Znalost trhu služeb v oblasti komerční bezpečnosti - Znalost a schopnost práce v Microsoft Office - Zkušenost s řízením většího kolektivu osob – min. 25 osob - Samostatnost v rozhodování a časová flexibilita - Čistý trestní rejstřík a řidičský průkaz sk. B - Znalost obsluhy bezpečnostních technologií EPS, PZTS, CCTV
Nabízíme
- Administrativní zázemí na naší pobočce v Brně - Služební automobil i k soukromému využití - Mobilní telefon a notebook - Možnost kariérního postupu v rámci svěřené oblasti - Pracovní doba od 8:00 do 16:00 hodin