Informace o pracovním místě
Klíčová náplň práce: . zajišťování fází daňového řízení více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, . zajišťování agendy vymáhání pohledávek více věcně souvisejících odborných agend, . přihlašování pohledávek do dražby, insolvenčního nebo dědického řízení, zpracování návrhů na nařízení exekuce. Požadavky: . vyšší odborné vzdělání, případně SŠ s maturitou (ekonomického nebo právnického směru výhodou), . praxe v oblasti správy daní (znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád) výhodou, . zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle § 1odst. 1 písm. h) vyhlášky č. 512/2002 Sb., při správě daní a poplatků a jiných peněžitých plnění výhodou, . komunikativnost, flexibilita a organizační schopnosti, . uživatelská znalost Microsoft Office. Místo výkonu práce: . Zlín. Pracovní poměr: . na dobu neurčitou. Platová třída: . 9. platová třída. Benefity: . 5 týdnů dovolené, . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance. . odměny za pracovní výročí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: . je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt, . dosáhl/a věku 18 let, . je způsobilý/á k právním úkonům, . je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a (pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy). Náležitosti přihlášky: . jméno, příjmení a titul uchazeče/ky, . datum a místo narození uchazeče/ky, . státní příslušnost uchazeče/ky, . místo trvalého pobytu uchazeče/ky, . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka), . adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky, . datum a podpis uchazeče/ky. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením, . úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 22. 04. 2024, . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 23. 04. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka – vymáhání pohledávek“ a uveďte jméno a adresu uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.