Informace o pracovním místě
Co bude náplní vaší práce? Samostatné zpracování vybraných účetních operací. Účtování režijních faktur přijatých, práce s odběratelským saldem, kontrola a zpracování pokladních případů. Práce v informačních systémech – SAP, MOIS. Spolupráce s kolegy napříč celou skupinou HP TRONIC.
Požadujeme
SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru). Účetní praxe min. 2 roky na obdobné pozici. Znalost českých účetních standardů podmínkou. Znalost daňové legislativy – DPPO, DPH. Znalost MS Office. Základní znalost anglického jazyka. Samostatnost, důslednost, ochota učit se, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti.
Nabízíme
Pojďte do toho s námi! Nástup ihned nebo dohodou. Možnost rozvoje a odborná školení. Práce na hlavní pracovní poměr v moderním prostředí na Obchodním domě ve Zlíně. Program zaměstnaneckých benefitů a výhod (např. zaměstnanecké ceny na našich e-shopech až 40 %, výhodnější volání pro vás a vaši rodinu, stravenky v hodnotě 211 Kč, slevu 20 % na našich hotelech ve Velkých Karlovicích a další). Po zkušební době se můžete těšit na příspěvek na volnočasové aktivity a zdraví v hodnotě až 1 820 Kč za měsíc.