Informace o pracovním místě
- správa recepce microhotelu (formality při příjezdu a odjezdu hosta, zpracovat platbu a další požadavky hosta) - práce na webových stránkách ve Wordpress a správa newsletteru Mailchimp - správa datových schránek, evidence lhůt - podpora chodu účetní kanceláře (denní komunikace s klienty účetní kanceláře a orgány státní správy, administrativní činnost; evidence pošty, pochůzky a pojížďky)
Požadujeme
Životopisy zasílejte na e-mail níže. Výběrové řízení se koná ve středu 27.3.2024 v 15:00, po zaslání životopisu se prosím automaticky dostavte na toto výběrové řízení na adresu Potoky 5431, Zlín. - středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy) - chuť pracovat flexibilně na směny (odpolední směna do 19 hodin, včetně sobot a nedělí) - 10 dní v měsíci pracovní pohotovost, dle Zákoníku práce - řidičský průkaz B - znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word) - komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost - znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit)
Nabízíme
- mzda po dohodě - nástup ihned - zaměstnanecké benefity (příspěvek 100 Kč/den na stravování, výuka angličtiny, plavenky) - 5 dní sick days a 5 dní dovolené navíc po prvním roce - rozvoj a pravidelné interní školení, zázemí prosperující společnosti - výkon práce v centru města Zlína