Informace o pracovním místě
Jaká bude náplň vaší práce? Správa nemovitého majetku a vedení provozní dokumentace: Komunikace, spolupráce s externími dodavateli, úřady- Správa, aktualizace projektové a provozní dokumentace staveb. Archivace projektové a provozní dokumentace staveb. Pravidelný reporting- Pasportizace nemovitého majetku - evidence nemovitostí, techn. zařízení budov, inženýrských sítí. Evidence obsazenosti a využití prostor. Zajištění PENB, energetická náročnost budov. Zajištění zpracování projektové dokumentace projektanty. Kontrola a podněty pro změny územního plánu. Administrativní podpora pro: Uzavírání smluv a zpracování podkladů pro smluvní dokumentaci (nájemní, servisní smlouvy, ...). Vystavování objednávek, kontrola fakturace. Zpracování a vychystávání podkladů pro navazující agendy (investiční projekty, energetika, pojištění, BOZP a PO, …).
Požadujeme
SŠ / VŠ vzdělání technického směru, ideálně stavebního zaměření ????. Orientaci v projektové dokumentaci staveb a čtení stavebních výkresů. Znalost práce s AutoCAD, MS Office. Znalost práce se SW nástroji SharePoint, BIM a GIS výhodou. Samostatnost, flexibilitu, loajálnost, komunikační a organizační dovednosti. Praxe v oblasti správy nemovitostí a vedení technické dokumentace budov vítána. ŘP sk. B.
Nabízíme
Čeká vás práce na plný pracovní úvazek a kancelář na Obchodním domě ve Zlíně. Máme skvělý program zaměstnaneckých benefitů a výhod (stravenky v hodnotě až 4 220 Kč/měsíc, zvýhodněné nákupy na našich e-shopech, zvýhodněné volání a 14 GB dat pro zaměstnance a rodinu, příspěvek na životní/penzijní pojištění, benefitní volno). Po zkušební době se můžete těšit na příspěvek na volnočasové aktivity a zdraví v hodnotě až 1 820 Kč za měsíc. Kdy můžete začít? Nástup je na domluvě. :)