Informace o pracovním místě

NÁPLŇ PRÁCE:
- Komunikace se svěřenými obchodními partnery v Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku, péče o ně a osobní návstěvy u nich
- Analýza situace na trhu a nových obchodních příležitostí v rámci segmentu B2B
- Rozvoj obchodu s existujícími zákazníky a akvizice nových
- Spolupráce na agendě spojené s prodejem (smlouvy, cenové nabídky, potvrzení objednávek…)
- Udržování správných dat v ERP a CRM systému
- Komunikace a koordinace s interními týmy (back office, logistika, kvalita, výroba)
- Rozvoj značky společnosti, aktivní zapojení do marketingových aktivit
- Využití analytických nástrojů, jako je CRM k měření a zvyšování efektivity prodeje

POŽADAVKY:
- 5 let praxe na obdobné pozici
- Vynikající komunikační, prezentařní a prodejní dovednosti
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Vysokoškolské vzdělání
- Organizační a analytické schopnosti
- Uživatelská znalost programů Word, Excel, PowerPoint
- Řidičský průkaz skupiny B a ochota cestovat

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, plnohodnotná 13. mzda, služební vůz s možností využití i k soukromým účelům, stravenkový paušál 120,- kč/den, příspěvky na penzijní připojištění od 300,- Kč/měs, pravidelné navyšování mezd, bonusové poukázky, odměny za pracovní výročí, školení, akce pro zaměstnance, příspěvky na dětskou rekreaci a další.

Pracoviště: Napajedla, Napajedla
Datum nástupu: 01.05.2024
Mzda: 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4385892   Vloženo: 27.04.2023
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓