Informace o pracovním místě

Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK



Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních optik. Vaším úkolem bude komplexní zajištění projektů vybavení optik od nabídky až po realizaci u zákazníka. To zahrnuje komunikace s výrobci a zákazníky, zpracování technických podkladů k?zakázkám, ale také správu webových stránek a sociálních médií, dále zpracování grafických a propagačních materiálů společnosti.

Místo výkonu práce: Luhačovice.



Co požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s?maturitou, velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) a grafického program CorelDRAW nebo CAD, Affinity, dobré komunikační dovednosti, profesionální a příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, technické myšlení, znalost AJ - A2 nebo NJ-A2, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.



Co nabízíme: zázemí zavedené a stabilní společnosti, rozmanitou, kreativní, ale i zodpovědnou práci, zaměstnanecké benefity, příjemné pracovní prostředí, práci na plný úvazek s?pružnou pracovní dobou, možnost ovlivnění výše příjmu – odměny za realizované zakázky formou provizního systému, základní nástupní plat 25 000 Kč – 40 000 Kč (provize z?realizovaných projektů), osobní ohodnocení, příspěvek na stravu a další benefity.



Termín nástupu: Ihned nebo dohodou

V?případě zájmu zašlete CV na

Kontakt: Blanka Vrágová, 775?475 557

Pracoviště: Luhačovice, Luhačovice
Datum nástupu: 01.05.2024
Mzda: 25 000 - 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4572656   Vloženo: 30.03.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓