Informace o pracovním místě
Společnost Svět oken s.r.o. patří mezi přední české výrobce a prodejce výrobků prvotřídní kvality. Nabízí zejména plastová a hliníková okna a dveře, garážová vrata, zasklení, pergoly, stínicí techniku a mnoho dalších doplňků. NÁPLŇ PRÁCE: - vedení mzdové agendy a související administrativy - zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou - příprava dokumentů spojených s nástupem a výstupem zaměstnance - komunikace s příslušnými institucemi - výpočet srážek a odvodů POŽADUJEME: - středoškolské vzdělání - komunikativnost, samostatnost - spolehlivost, zodpovědnost - aktivní přístup k práci NABÍZÍME: - práci ve stabilní, dynamicky se rozvíjející firmě - motivační finanční ohodnocení - úplné zaškolení a zapracování - příjemný kolektiv a výbornou kávu - benefity (zaměstnanecké slevy, firemní akce, prémie, zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich blízké, volnočasové benefity apod.) První kontakt: pošlete životopis na