Informace o pracovním místě
Společnost na3D s.r.o., přední český dodavatel technologií pro 3D tisk, skenování, laserové gravírky a malé CNC stroje, hledá nákupčího pro český a evropský trh. Nástup možný ihned. Hlavní náplňí je zajištění chodu skladu. Správa objednávek, kontrola plateb/úhrad. Ráno, ve skladu bude Vaší hlavní pracovní náplní expedice objednávek zákazníků, příjem a výdej zboží. Vybalovaní přijatých a vrácených zásilek. Po expedici zásilek, bude vaši pracovní náplní e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky ohledně reklamací a jiných požadavků. Pozice vyniká svou rozmanitostí různých činností ke kterým se dostanete. Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis. První kontakt pouze elektronicky, děkujeme za pochopení Těšíme se na spolupráci! na3D s.r.o.
Požadujeme
Znalosti z oblasti 3D tisku velkou výhodou Výborné komunikační schopnosti Vysokou míru empatie a trpělivosti Znalost anglického jazyka Znalost dalšího jazyka výhodou Komunikativní a prezentační dovednosti Orientace na výsledky a zaměření na detail
Nabízíme
Stabilní zaměstnání v úspěšné společnosti (na trhu s 3D tiskem jsme od roku 2016) Netradiční a moderní pracovní prostředí (nejsme korporát) Motivační platové ohodnocení Sick days a další výhody po zkušební době.