Informace o pracovním místě
Instalace, správa a servis koncových stanic a notebooků, diagnostika tiskáren, závad v síti atp. Podpora (tzv. ruce + oči) při nastavování nebo opravě ostatních IT zařízení. Řešení uživatelských dotazů a problémů. Odstraňování problémů ve Windows 7, Windows 10, řešení nebo návrhy řešení běžných poruch. Komunikace s dodavateli výpočetní techniky a softwaru. Komunikace zejména s českými uživateli, případně s anglicky hovořícím managementem nebo helpdeskem. Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
Požadujeme
Velmi dobré vystupování, ochotu se učit novým věcem v rámci oboru, schopnost práce samostatně i v rámci IT kolektivu, pečlivost, spolehlivost, dochvilnost. Všeobecný přehled v oblasti IT, zkušenosti nebo vystudovaný obor zaměřený na informační technologie, dobrou znalost hardware, operačního systému Microsoft, Windows 7, 8, 10. Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí. Znalost anglického jazyka slovem i písmem na základní nebo pokročilejší komunikační úrovni pro případy komunikace se zahraničním helpdeskem/podporou. Prosím, ozvěte se pouze v případě, že se v IT technologiích neorientujete pouze jako uživatel, ale rovněž jako jejich správce. Znalost serverů a pokročilá znalost sítí není potřeba.
Nabízíme
Práci na HPP v Rožnově pod Radhoštěm, není potřeba ŘP, práce je na jednom místě, neočekává se cestování. Vhodné i pro OSVČ (fakturace 50.000-60.000 měsíčně) Vhodné i pro absolventy, pro které je IT oborem, který chtějí dělat a získali už nějaké praktické znalosti samostatně nebo na praxích. Pošlete nám, prosím, životopis nebo informace o Vašich zkušenostech, vybrané uchazeče oslovíme telefonicky s termínem osobního pohovoru.