Informace o pracovním místě

Hledáme talentovanou a organizovanou osobu, která se přidá k našemu týmu jako asistent/ka s ekonomickým vzděláním.



Co budete dělat:



- Plánování a organizace schůzek pro vedení společnosti.

- Správa kalendáře a organizace pracovního času.

- Kontrola dokladů a faktur, jejich zápis do interního systému generujícího cashflow.

- Monitorování docházky zaměstnanců na jednotlivých provozovnách.

- Efektivní komunikace s externí účetní firmou.

- Organizace objednávek pro naše centrální sklad, půjčovnu a servisní centrum.

- Řízení osobního vozidla pro služební účely.

- Práce na počítači, ideálně se systémem iOS.

Požadujeme

- SŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti ekonomie, účetnictví, financí nebo podnikového managementu.

- Pečlivost, detailní orientaci a schopnost pracovat samostatně.

- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost efektivně spolupracovat jak s interním týmem, tak s externími partnery.

- Organizační schopnosti a flexibilitu pro zvládání různorodých úkolů.

- Zkušenosti s řízením vozidla a platný řidičský průkaz.

- Pokročilé dovednosti práce na PC, především s aplikacemi pro iOS.

Nabízíme

- Motivující finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a dovednostem.

- Možnost profesního růstu a vzdělávání.

- Flexibilní pracovní dobu a příjemné pracovní prostředí.

- Týmové akce a firemní benefity.

Pracoviště: Velké náměsí 42, Kroměříž
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: KAFEC Kroměřížský, s.r.o.
Zadavatel: Petra Suchnová
Lokalita: Kroměříž
Zavolat: Zobrazit kontakt 776595543
KAFEC Kroměřížský, s.r.o.
ID inzerátu: 4581933   Vloženo: 16.04.2024
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...