Informace o pracovním místě
Jaká bude Vaše role? Stanete se podporou pro naše zákazníky, kolegyně/kolegy a postaráte se o: poskytování informací, řešení stížností a vyřizování reklamací zákazníků. koordinaci pokladní zóny tak, aby zákaznici nečekali ve frontě. prodej Tesco poukázek, tabákových výrobků. obsluhu terminálu SAZKA, Moneygram a dalších služeb. Nabízíme sjednaný pracovní úvazek 30 hodin týdně.
Požadujeme
Uvítáme, pokud… jste komunikativní a prozákaznický/á. rád/a spolupracujete s ostatními a dokážete vyjít vstříc. si umíte zorganizovat svůj čas a úkoly. umíte pracovat na počítači, ovládáte balíček MS Office (výhodou, nikoliv podmínkou). jste zvídavý/á a máte chuť přicházet s novými nápady.
Nabízíme
Budete u nás pracovat rádi, protože: při nástupu získáte 10% slevu na každý nákup v Tesco a další výhody od našich partnerů příspěvek na stravování vám vyplatíme ve mzdě. si užijete 25 dní dovolené. mzdu vyplácíme pravidelně k 10. dni v měsíci. dorovnáváme mateřskou/otcovskou dovolenou do 100% čisté mzdy, případně nabízíme 2týdenní otcovské volno nebo 8 týdnů placeného volna při adopci. nabízíme MultiSport kartu za zvýhodněnou cenu. se k ostatním chováme tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám. podporujeme vzdělávání, rozvoj, inovace a kariérní růst. odměňujeme věrnost a doporučení nového kolegy nebo kolegyně. každý rok získáte vánoční odměnu. Pokud nehledáte jenom práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělé lidi, stabilitu a kariérní příležitosti, jste pro nás správný člověk na správném místě!