Informace o pracovním místě
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s
" marketingovou strategií společnosti
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation,
" Distributoři)
" Komunikovat budeš zejména v AJ
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody
" Práci na HPP
" Služební telefon a notebook
" Řadu benefitů - pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, slušnou dávku kofeinu, firemní akce, pravidelné dávky smíchu
" Vše Tě naučíme, nezůstaneš v tom sám, takže můžeš být i absolvent bez praxe
" Funny a friendly pracovní prostředí ve startupové společnosti
První kontakt e-mailem;