Informace o pracovním místě
Pozice: Office Manager/ka
Popis pozice: Hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti široké spektrum činností spojených s office managementem. Vaše práce bude zahrnovat přípravu podkladů pro účetnictví, evidenci skladových zásob, inventuru, statistiku, revize, fakturaci (FaV a FaP), správu pokladny, a další administrativní úkony. Dále také občasné činnosti jako jsou správa smluv, příprava mzdové agendy, personální záležitosti a komunikace s úřady a dalšími partnery.
Hledáme flexibilního kolegu/kolegyni, který/á se nebude bát rozmanité práce a ocení možnost pružné pracovní doby.
Požadavky:
" Vzdělání SŠ s maturitou nebo vyšší
" Znalost MS Office, případně dalších kancelářských programů
" Uživatelská znalost účetního software Pohoda výhodou
" Schopnost komunikovat v českém jazyce, anglický jazyk výhodou
" Pozitivní přístup, preciznost, zodpovědnost
" Praxe v oboru výhodou
Pracovní podmínky:
" Pracovní úvazek: 6-8 hodin denně, dle dohody
Benefity:
" Dovolená, stravenkový paušál
" Pružná pracovní doba
Pokud hledáte stabilní pracovní místo v přátelském kolektivu s možností rozvoje a chcete se přidat k našemu týmu, neváhejte a zašlete nám na e-mail svůj životopis a motivační dopis. Prosíme o první kontakt výhradně e-mailem.