Informace o pracovním místě

Je pro vás výzvou se stát pravou rukou obchodního ředitele v úspěšné společnosti? Troufnete si převzít zodpovědnost za sběr dat, komunikaci s obchodníky a přípravu podkladů a prezentací pro svého šéfa? Být skutečnou podporou svým kolegům? Baví vás práce s daty a čísly? Ano? Pak nám o sobě dejte vědět. Hledáme organizačně a komunikačně zdatnou kolegyni či kolegu pro obchodní úsek, která/ý zajistí plynulý chod úseku v rámci celé skupiny TEDOM.
Co bude vaší náplní práce?
• Podpora procesního řízení obchodního oddělení
• Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
• Kontrola evidence obchodních příležitostí
• Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
• Organizační zajištění reportingů za obchodní oddělení
• Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
• Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
Co k této pozici budete potřebovat?
• SŠ, nejlépe ekonomického/obchodního směru
• Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint
• AJ – min. na úrovni B2 (komunikace s obchodními zastoupeními v zahraničí)
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
Co u vás oceníme?
• Praxe na obdobné pozici podpory manažerů
• Základní znalost principů účetnictví
• Řidičský průkaz sk. B
• Pečlivost, samostatnost, koncepční přístup k práci
• Zkušenosti s aktivní účastí na interních jednání
Co vám za to můžeme nabídnout?
• Flexibilní pracovní dobu a pestrou náplň práce, při které můžete využít organizační talent a zúročit ekonomické znalosti. Pomůžeme vám s rozvojem vaší angličtiny, bude-li potřeba. Nedílnou součástí vašeho pracovního vybavení je mobilní telefon a notebook.
• Finanční odměna při splnění ročních výkonnostních cílů
• K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování 3 sick days 25 dnů dovolené MultiSport karta možnost osobního rozvoje a vzdělávání jazykové kurzy výhodná nabídky elektřiny a plynu odměna za doporučení zákazníka káva na pracovišti uvítací balíček pro nové zaměstnance dárek při významných životních událostech nabídka firemních akcí zvýhodněné služby našeho mobilního operátora permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
• Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu nástupu můžeme dohodnout.
• Vaší pracovní základnou bude kancelář v Třebíči.

Pracoviště: Střítež, Střítež
Datum nástupu: 01.06.2024
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4585295   Vloženo: 21.04.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓