Informace o pracovním místě
NÁPLŇ PRÁCE fakturace / vystavování faktur, zálohových faktur, zápočtových listů, příjem a evidence faktur vedení pokladny a práce s hotovostí (příjem, výdej hotovosti, inventarizace pokladny) drobné administrativní úkony zpracování a kompletace podkladů pro účetní oddělení spolupráce při uzávěrkách příprava podkladů pro účetnictví komunikace se zákazníky a odběrateli zpracování odchozí pošty průběžná aktualizace sociálních sítí (Instagram, Facebook) a její prezentace POŽADUJEME středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (ekonomického směru výhodou) znalosti, zkušenosti, praxe na administrativní pozici (fakturace, účetní výhodou) znalost základních účetních postupů (výhodou) aktivní znalost českého jazyka a výborný písemný projev znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) trestní bezúhonnost komunikační a organizační schopnosti ochotu vzdělávat se, preciznost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, logické myšlení aktivní přístup k práci pozice je vhodná pro absolventy nebo po rodičovské dovolené NABÍZÍME zázemí zavedené výrobní společnosti práci na zkrácený úvazek - 6. ti hod. pracovní doba / po - pá, ranní směna vhodné i pro OZZ TERMÍN NÁSTUPU IHNED