Informace o pracovním místě

Co Vás čeká:

vedení kompletní personální agendy, kompletní zajištění agendy výběrových řízení, koordinace nástupu a odchodu zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vedení personální dokumentace, příprava pracovněprávních dokumentů, evidence a vysílání zaměstnanců na pracovně lékařské prohlídky, evidence úvazků zaměstnanců, pravidelná aktualizace, zpracování statistik a personální reporting, tvorba vnitřních předpisů v souvislosti s personální agendou, spolupráce s účetním oddělením, vedení agendy náhradního plnění, správa agendy GDPR, komunikace s externími subjekty - úřad práce, OSSZ, zdravotní pojišťovny, lékaři, krajský úřad

Co od Vás očekáváme my:

výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, praxe na pozici samostatná/ý personalistka/sta, znalost pracovněprávních předpisů, sledování a implementace změn, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, schopnost dodržovat termíny, znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word, Outlook), Teams, práce v personálním programu Pamica, řidičský průkaz skupiny B

Co můžete čekat Vy od nás:

nástup dle dohody možný i dříve, mzdu 31 200 Kč/měsíc při plném úvazku, možnost osobního ohodnocení, podporu vzdělávání v oboru, osobní rozvoj

Motivační dopis a profesní životopis zasílejte do 28. 4. 2024 na e-mail: Informace:Kropáčková).

Pracoviště: Pelhřimov, Pelhřimov
Datum nástupu: 01.08.2024
Mzda: 31 200 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4582484   Vloženo: 17.04.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!