Informace o pracovním místě
- organizace, plánování a řízení nákupu vstupů, zajištění dodávek materiálů, surovin a přípravků potřebných pro výrobu a provoz společnosti - kontrola aktuálního stavu zásob a objednávání daných komodit na základě požadavků a historie spotřeby - jednání se stávajícími a potenciálně novými dodavateli, jejich hodnocení, organizace výběrových řízení - průběžný monitoring trhu nakupovaných komodit, sledování vývoje cen, trendů a konkurence
Požadujeme
- umět si dobře zorganizovat práci a dokázat mít přehled o stavu různých zakázek najednou - být asertivní a umět komunikovat na velice dobré úrovni s dodavateli i s kolegy - mít analytické myšlení a aktivní přístup · zvládnout koordinaci daných procesů a postupů v nákupním oddělení
Nabízíme
- odpovídající mzdové ohodnocení a při splnění daných úkolů zajímavý půlroční bonus - poskytneme Vám příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z hrubé mzdy (max 1 000 Kč) - dostanete od nás měsíční stravenkový paušál na obědy - za každý odpracovaný rok u nás máte 1 den dovolené navíc (až do celkové výše 25 dní ročně) - po zaučení budete mít možnost v určených dnech pracovat na home office - můžete zdarma využívat naše firemní fitko - umožníme Vám pravidelné plně hrazené profesní vzdělávání a příspěvek na jazykové kurz