Informace o pracovním místě
Ovládáte cizí jazyky (angličtinu a francouzštinu) alespoň na středně pokročilé úrovni a hledáte pracovní příležitost, kde budete moci tyto znalosti uplatnit? Jste komunikativní člověk, který se nebojí i telefonické komunikace? Pak možná hledáme právě Vás! NA TÉTO POZICI LZE PLNĚ VYUŽÍT HOME OFFICE. Ideální ale bude, pokud budete z Vysočiny či ve vzdálenosti cca 1 hodinu od Humpolce, abyste jednou za čas mohl/a navštívit firmu v Humpolci. Neobejdeme se bez znalost češtiny, angličtiny a francouzštiny. ADMINISTRATIVA/ REFERENT PRO KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY se znalostí AJ a FR Na této pozici Vás čeká: Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky firmy v anglickém a francouzském jazyce Příjem objednávek a jejich zadávání do systému, zpracování objednávek Předávání informací do výroby ohledně objednávek Příprava patřičných podkladů Práce s interním systémem
Požadujeme
Znalost anglického a francouzského jazyka na komunikativní úrovni MS Office - běžnou uživatelskou znalost Příjemné vystupování, organizační schopnosti VÝHODOU: praxe v komunikaci se zákazníky
Nabízíme
Pružnou pracovní dobu Pracovní smlouvu na dobu neurčitou Pravidelný měsíční bonus (až 6.000 Kč/ měsíčně) Dovolená nad rámec zákoníku práce po roce zaměstnání Příspěvek na penzijní a životní připojištění Možnost pravidelné práce z domova Telefon, notebook