Informace o pracovním místě
• aktivní komunikace s příchozím zákazníkem • poskytování informací o pobočce a o portfoliu služeb nabízených na pobočce • poskytování informací o funkcionalitách vyvolávacího systému a asistence při výběru vhodné služby • proklientsky a koordinované řešení přesunu zákazníků na obchodní místa se službami k další akviziční činnosti • obchodní tipování zákazníků na obchodní místa se službami k další akviziční činnosti • proklientsky a koordinované řešení přesunu nespokojených zákazníků na pracoviště řešící reklamace a přijímající stížnosti • udržování haly pro veřejnost v předepsané vizibilitě, čistotě a dle marketingových pravidel • podávání podnětů manažerovi oblastní pošty ke změně organizace práce na pobočce • předávání informací zákazníkům o novinkách a produktech (marketingové kampaně) • zjišťování zákaznické spokojenosti a sběr dat o zákaznické spokojenosti
Požadujeme
• schopnost komunikovat • příjemné vystupování • vysokou míru empatie a trpělivosti • profesionální vystupování vůči našim klientům • minimálně maturitní vysvědčení a znalost práce na počítači • jako výhodu vnímáme znalost bankovního a pojišťovacího prostředí / obchodní dovednosti
Nabízíme
• možnost práce na HPP • široké zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na dětské tábory, zvýhodněné bankovní / pojišťovací produkty, poukázky na volnočasové aktivity - MultiSport, firemní a vzdělávací akce a další zaměstnanecké benefity)