Informace o pracovním místě
Hledáme vhodnou kandidátku na pozici administrativní pracovnice, asistentku vedení společnosti v mladé rozvíjející se stavební a developerské firmě Riteli s.r.o. Hlavní náplní práce asistentky jsou administrativní činnosti jako např. vyřizování telefonátů a e-mailů, komunikace se zaměstnanci, řešení docházky zaměstnanců, úzká spolupráce s externí účetní, úzká spolupráce s ostatními kolegy v administrativě (manažer, nákupčí, skladník a ostatní zaměstnanci a dělníci), příprava účetních podkladů a mzdových podkladů, vystavování faktur a dalších dokladů, vyřizování reklamací, úpravy Excel tabulek, přehledů a dalších dokumentů na PC, denní práce s Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint), vyhledávání a zpracování požadovaných informací na internetu či jiných zdrojích na základě pokynů vedení společnosti, úzká spolupráce s realitní kanceláří - příprava podkladů pro inzerci nemovitostí, kontrola smluvní dokumentace na prodej rodinných domů, úzká spolupráce s externí firmou zpracovávající žádosti o dotace, součinnost s bankovními institucemi, aktivní komunikace s firemním bankéřem, příprava a zpracování dokladů pro získání či prodloužení zaměstnaneckých karet pro cizince (Ukrajina), dále udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i elektronické podobě + dokonalá znalost a přehled všech dokumentů v kanceláři, zajištění chodu sekretariátu, příjem návštěv, evidence a vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, dohled nad pracovníky úklidu administrativních prostor společnosti, a další drobné administrativní činnosti.
Požadujeme
Požadujeme především praxi v administrativě (nutná!), praxe ve stavebnictví výhodou (ne však podmínkou), komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup, zájem učit se nové věci, naprostá samostatnost, organizační dovednosti, spolehlivost a loajální přístup, aktivní, pozitivní a iniciativní přístup k práci, pracovní nasazení, preciznost i dochvilnost, nutná velice dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Powerpoint, e-mail, internet apod.), znalost anglického jazyka výhodou (ne však podmínkou), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Nabízíme
Nabízíme možnost seberealizace, možnost výrazného zvýšení mzdy po uplynutí zkušební doby a po dostatečném prokázání požadovaných schopností, 13. plat (1.rok nenárokově), příspěvek na dopravu, v případě prokázání svých kvalit a dovedností možnost využívání firemního elektrovozidla (až po prvním roce pracovního poměru), mladý a přátelský kolektiv, nové prostředí kanceláří.