Informace o pracovním místě
Co od Vás očekáváme: - Vzdělání: min. SŠ ideálně v oboru ekonomie nebo financí. - Jazykové dovednosti: Anglický jazyk na komunikativní úrovni pro každodenní interakci s mezinárodními týmy. - Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat data a vytvářet reporty. - Technické dovednosti: Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel - Osobnostní rysy: Pečlivost, samostatnost, komunikativnost - Zkušenosti: velkou výhodou Co nabízíme: - Flexibilita: - Možnost flexibilní pracovní doby podle aktuálního objemu práce. - Pracovní prostředí: - Moderní a klimatizované kanceláře s občasnou možností HOME OFFICE po zaučení. - Týmový duch: - Přátelský a podporující kolektiv. - Finanční ohodnocení: - Mzda v rozmezí 45.000 - 60.000 Kč v závislosti na zkušenostech a dovednostech. Vaše role: - zajišťování controllingových procesů - příprava reportů pro mateřskou společnost - budgeting / forecasting - příprava podkladů při výkaznictví - spolupráce při roční závěrce a auditu - dodržování standardů SOX - komunikace s ostatními odděleními v rámci naší společnosti i skupiny