Práce vedoucí call centra 2 nabídek práce

Vedoucí call centra je řídící pracovník, který má za úkol stanovit cíle, strategii, postupy call centra. Podle služeb či produktů, které jsou posléze nabízeny klientům prostřednictvím telefonu, stanovuje cílovou skupinu, kterou budou telefonisti oslovovat a jakým způsobem s nimi budou komunikovat, aby došlo k úspěšnému prodeji a klienti byli spokojení.

Jeho náplní práce je tedy rozdělování práce telefonistům, dohlížení na jejich činnost a výsledky.

 

 

Co je potřeba?

 

 

Nejoblíbenější lokality

  • Pro jinou lokalitu použijte filtr vpravo >>
junior/ka projektový manažer/ka vývoje softwarů a eshopů

Mediální agentura SABANERO hledá kolegu na pozici Junior ...

SABANERO s.r.o. / Ostrava
řídící pracovníci v oblasti telekomunikačních činností

Požadované dovednosti Znalost angličtiny - C1 Technické ...

AT & T Global Network Services Czech Republic s... / Brno

Celkem 2 nabídek práce