Práce reklamační oddělení 3 nabídek práce

Pracovník reklamačního oddělení má za úkol komunikovat s klienty, zodpovídat dotazy, podávat informace o produktech, vyhovět požadavkům zákazníka a řešit reklamace zboží či služeb. Jeho cílem je zajistit bezproblémový proces reklamace zboží či služeb ke spokojenosti klienta.

 

 

Co je potřeba?

 

 

Nejoblíbenější lokality

  • Pro jinou lokalitu použijte filtr vpravo >>
koordinátor/ka zákaznického oddělení, vyřizování reklamací

- vyřizování reklamací - uživatelská a technická podpora ...

Jaroslav Tesárek / Slaný
vedoucí reklamací

Firma s dlouholetou tradicí hledá člověka, který dokáže v...

PENTA CZ s.r.o. / Strakonice
reklamační technik

reklamační technik v elektro prodejně, PC uživatelsky, ob...

ELEKTRO Vision s.r.o. / Znojmo

Celkem 3 nabídek práce