Office manager
V čem spočívá práce Office managera? Práce je to velmi komplexní. Zahrnuje mnoho činností, které musí dobrý Office manager zvládnout. Přes základní kancelářské práce, jako práce s počítačem, vyřizování potřebných hovorů a sepisování dokumentů až po náročnější činnosti spojené s vedením celé kanceláře.
Právě ve větších firmách je tato pozice velmi důležitá, protože na něm závisí chod celé kanceláře. Často pod sebou mívá několik administrativních pracovníků, které musí řídit a zadávat jim dílčí úkoly.
Jeho úkolem je také připravovat materiály pro personální oddělení. Velmi často právě Office manager organizuje nejrůznější firemní a společenské akce, stejně jako jednání a vyjednávání s firemními dodavateli.
Co je potřeba?
- Středoškolské vzdělání s maturitou, flexibilita, pracovitost, schopnost vést tým lidí, míst organizační schopnosti, být precizní a pracovitý