Informace o pracovním místě
• Péče o naše zákazníky a dodavatele v tuzemsku i zahraničí, převážně telefonická a e-mailová komunikace, popř. osobní kontakt • Rozšiřování portfolia zákazníků a dodavatelů, pravidelné akvizice především na německém trhu (kontaktování nových firem) • Sběr zakázek od našich obchodníků a následné plánování a prodej dodavatelům • Administrativa spojená s akvizicemi, prodejem a nákupem zakázek • Případná administrativní podpora pro služebně starší kolegy
Požadujeme
• Ukončené SŠ vzdělání s maturitou, příp. VŠ vzdělání výhodou (nejlépe obchodního/logistického/germanistického směru) • Komunikativní znalost německého jazyka podmínkou (min. úroveň B2), další jazyky výhodou • Uživatelská znalost PC • Odolnost vůči stresu, samostatnost, flexibilita a chuť učit se novým věcem • Schopnost pracovat v kolektivu, týmový duch a dobré komunikační schopnosti
Nabízíme
• Intenzivní zaškolení a získání zkušeností z oboru dopravy a logistiky • Fixní mzdové ohodnocení i motivační systém odměn • Smlouvu na dobu neurčitou • Pracovní dobu 7:00 - 15:30 (případně dle individuální domluvy) • Množství zaměstnaneckých benefitů benefitů (stravenkový paušál, sick days, příspěvek na ŽP/PP, zvýšený nárok na dovolenou aj.) • Možnost karierního růstu (senior manager, VIP account manager, Key account manager) • Zaměstnání v přátelském a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem