Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivého/ou kolegu/yni do úseku ekonomiky s místem výkonu práce v oddělení provozním a správy majetku Krajského ředitelství HZS Ústeckého kraje, ul. Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem. Požadavky " minimální stupeň vzdělání: vysokoškolské v bakalářském studijním programu (Bc.), " základní znalost legislativy (zejména Zákon o zadávání veřejných zakázek) - výhodou, " základní orientace v oblasti problematiky veřejných soutěží, " základní orientace v oblasti evropských dotací " znalost práce na PC " komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, " řidičský průkaz skupiny B podmínkou, " trestní bezúhonnost. Hlavní náplň pracovní činnosti " zajišťování kompletní přípravy a realizace investičních i neinvestičních veřejných zakázek v celém rozsahu (veřejné zakázky malého rozsahu II. a III. kategorie, podlimitní a nadlimitní) dle příslušného zákona o zadávání veřejných zakázek a vnitřních nařízení a pokynů, " zajišťování evidence veřejných zakázek a veřejných soutěží v databázi NEN, " koordinace při uzavírání kupních smluv s dodavateli vysoutěžených zakázek, " zpracování a zadávání údajů o zakázkách do systému centrálního monitoringu; " podílení se na realizaci centrálních nákupů z rámcových smluv; " spolupodílení se na administraci projektu z evropských fondů (IROP) " podílení se na zajišťování úkolů oddělení provozního a správy majetku, a to zejména na inventarizaci majetku HZS. Nabízíme " zajímavou a různorodou práci v majetkové oblasti se zaměřením na realizaci veřejných zakázek a evropských dotací, " stabilní zázemí organizační složky státu, " pracovní poměr na dobu určitou v délce trvání 1 roku s předpokladem změny pracovního poměru na dobu neurčitou, " pružná pracovní doba, " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna, " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování - Gastropass card), " platové zařazení v 11. platové tř. (rozpětí platového tarifu v 11. platové třídě: od 25 280,- Kč do 37 170,- Kč, dle započitatelné praxe) + možnost osobního příplatku po zapracování. Doklady, které uchazeč doloží " strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu, " kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, " výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců), " dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.:, plk. Ing. Terezu Burianovou a dotazy k náplni pracovní činnosti směřujte na tel.:, nebo, plk. Ing. Evu Mendlovou, vedoucí oddělení provozního a správy majetku. Výše uvedené doklady doručte do 10.05.2024 na adresu Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje Horova 1340/10 400 01 Ústí nad Labem nebo emailem na adresu: nebo Volné od: ihned V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.