Informace o pracovním místě
Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování - Gastropass card). Charakteristika pozice: " zajišťování přípravy investičních akcí v souladu s věcnými, časovými a finančními podmínkami o účasti státního rozpočtu na financování akcí programů reprodukce majetku pro příslušný rok " zpracování investičních záměrů podle zadání, registrace akce, způsob financování vedený " podílí se na veřejné soutěži a následného výběru dodavatelů a jiných účastníků investiční akce " zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s účastníky řízení v souvislosti se stavebními i nestavebními akcemi " zajišťování realizace investičních akcí v součinnosti s externími odbornými pracovníky, jejich vyhodnocování z pohledu věcného a finančního plnění " prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace stavebních a nestavebních investičních akcí a zpracovávání zápisů a protokolů o předání, vyřizuje případné změny při realizaci investiční akce (změnové listy) Kvalifikační požadavky: " minimálně maturita " základní znalost legislativy ve vztahu k stavebním a nestavebním investičním akcím " základní orientace v projektové dokumentaci " komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost " řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou Podání přihlášek do: 09.04.2024 - přihlášku do výběrového řízení spolu se životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání doručte na adresu: Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje Horova 1340/10 400 01 Ústí nad Labem nebo emailem na v kopii na Volné od: ihned Kontaktní osoba: dotazy na náplň pracovního místa směrujte na plk. Ing. Evu Mendlovou, vedoucí oddělení provozního a správy majetku - tel., email: