Informace o pracovním místě
Předpokládaný nástup: ihned po výběru uchazeče. Požadavky pro uchazeče: " středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, " vítány zkušenosti se správou majetku (zejména nemovité věci - pozemky), " vítány zkušenosti s uzavíráním smluvních vztahů o prodeji, nájmu, pachtu, výpůjčce apod. u nemovitostí (zejména pozemky) " rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb. (o obcích), ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, " výborná znalost práce na PC - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), " schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání, " velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, " podmínkou řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/ka. Charakteristika vykonávaných činností: " komplexní zajištění administrativní agendy majetkoprávních záležitostí při správě pozemků v rámci Městského obvodu ÚL - Střekov, " kontrola řádného užívání pozemků nájemci v souladu s podmínkami aktuálního smluvního vztahu, " komplexní zajištění agendy pohledávek v souvislosti s pronájmem/pachtem pozemků, včetně pravidelné analýzy stavu pohledávek, předkládání návrhu k jejich řešení a přípravy podkladů pro advokátní kancelář k vymáhání těchto pohledávek, " komplexní zajištění agendy záboru veřejného prostranství v návaznosti na obecně závazné vyhlášky města a související legislativu. Výhody: účast na akreditovaných odborných kurzech a školeních, zaměstnanecké benefity Kontakt: Informace na webových stránkách MO Střekov