Informace o pracovním místě
Jste asertivní, časově flexibilní a chcete řídit svůj tým? Pokud je Vaše odpověď ANO, přidejte se k přední české společnosti v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií a získejte zajímavou práci s možností osobní realizace. Co budete mít na starosti: • Řízení odborných a technologických postupů prací v oblasti technického facility managementu obchodního centra • Plánování, organizaci a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektu zákazníka v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy • Dodržování BOZP a PO • Kontrolu, řízení zakázek a vedení dokumentace EMS, QMS
Požadujeme
Co očekáváme, že náš profesionál v oboru bude mít: • SŠ nebo VŠ technického směru • Zkušenost s řízením odborných zakázek - výhodou • Praxi a orientaci v problematice technické správy budov min. 3 roky • Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám • Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu • Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu • Dobrou znalost práce s MS Office • Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
• Mzdu až 45 000 Kč • Samostatnou, odpovědnou pozici • Služební automobil • Zvýhodněné volání O2 • Multisport katru • Služební PC a telefon • Příspěvek na stravování Kontakt: Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.