Informace o pracovním místě
PODPORA OBCHODU A ADMINISTRATIVY Hlavní pracovní náplní bude: Administrativní podpora obchodu, komunikace s klienty a obchodními partnery společnosti práce s firemním informačním systémem apod. Práce především z kanceláře. Nejedná se o akviziční činnost, či kontaktování potenciálních klientů. Zaměstnání na hlavní pracovní poměr s osmihodinovou pracovní dobou - standardně: 7:30 až 16:00 h. Co požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - loajalitu a svědomitost - komunikativnost - pracovitost - ochotu se vzdělávat - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook…) Co nabízíme: - hlavní pracovní poměr - perspektivní a zajímavé zaměstnání - práci v týmu pozitivně laděných kolegů - atmosféru rodinné firmy - zázemí na nejvyšší úrovni v daném oboru - zajímavé finanční ohodnocení s pravidelným růstem (dle osobních, týmových i firemních výkonů) - Nástupní plat 25 000 až 30 000 Kč (růst po zkušební době a zaškolení) - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, penzijní připojištění, placený tarif na mobilním telefonu, firemní akce, akce s obchodními partnery a další - vzdělávání program, podpora profesního a osobního rozvoje včetně odborných zkoušek a certifikací Kontakt: Motivační dopis (mail) a strukturovaný životopis zasílejte na Sabina Burešová, obchodní manažer. Další kontakty případně naleznete na www.jbgroup.cz